Tinta Ungu Milik Luna

Tinta Ungu Milik Luna

May 21, 2013

a wife-to-be...

Imma wife-to-be..really soon. So so so excited, yet im full of melancholic. Less than 7 weeks readers, im going to change my status! Ouch. Counting days, let's count together lah..

Excited tu bukannya apa, yalah.. kehidupan saya sedikit sebanyak hm..let me think...sebanyak la, akan bertukar coraknya. Saya kelak akan hidup bersama seorang lelaki yang saya panggil jodoh, kerna sedari awal saya tak pernah duga dia adalah bakal samatua juga pak kepada anak-anak kelak. Amboih, advance!! Bersama lelaki itulah, saya akan hidup sampai ke hembusan nafas terakhir saya. InshAllah, hingga ke Jannati.

Maklumlah, kawan-kawan saya mostly dah kahwin, sudah beranak-pinak pun. Kadang-kadang tengok anak-anak depa, teringin saya. Saya ni plak pencinta budak-budak. :)

Ok lah, saja buat excited petang ni. Will update more asap, mmuah.

Wassalam

No comments :

Post a Comment